VS Majd-Trans

Jest to Forum o VS w ETS 2


#1 2014-03-16 07:34:32

majdanek

Administrator

Zarejestrowany: 2014-03-16
Posty: 18
Punktów :   

Regulamin Forum

OFICJALNY REGULAMIN FORUM


O regulaminie.

Każdy użytkownik wraz z rejestracją akceptuje poniższy regulamin

Każdy użytkownik forum ma prawo do wyrażenia opinii na temat owego regulaminu, oraz zaproponowania usunięcia lub dodania jakiegokolwiek paragrafu, za pomocą poczty e-mail/prywatnej wiadomości do Administratora.
Zapoznanie z regulaminem jest wymagane, a użytkownik
rejestrując się na forum automatycznie zgadza się z wszystkimi
paragrafami niniejszego regulaminu.
Nieznajomość regulaminu nie jest wytłumaczeniem w sytuacji
jego złamania.
O forum.


Forum VS-PAWTRANS i KK-Transport jest ogólnodostępnym forum Virtualnej Firmy VS-PAWTRANS a także KK-Transport
Jednym z wielu celów forum jest stworzenie wspólnoty graczy
Euro Truck Symulator, oraz dzielenie się osiągnięciami jak i własnymi
dodatkami do owej gry.
Forum umożliwia reklamowanie własnych stron zgodnie z
zasadami panującymi w specjalnym do tego dziale.
Główne zasady panujące na forum.

Korzystanie z forum jest całkowicie bezpłatne.

Aby móc dodawać/ściągać dodatki, oraz pisać na forum należy
się zarejestrować.
Treści publikowane na forum muszą być zgodne z panującym prawem w Polsce.
Zabrania się publikowania na forum treści i materiałów
wulgarnych, pornograficznych, nieetycznych, obrażających czyjeś uczucia
religijne lub uznawanych powszechnie za obraźliwe. Dotyczy to
wszelkich treści wprowadzonych na forum przez użytkownika - w
wiadomościach, pseudonimie, podpisie, emblemacie i innych.
Zarejestrowany użytkownik nie może domagać się usunięcia konta z forum
Administracja forum stara się usuwać obraźliwe treści z
forum, aczkolwiek nie zawsze jest dostępna dlatego w takim przypadku
trzeba pamiętać, że każdy post ma swojego Autora, który jest za dany
post odpowiedzialny.
Każdy użytkownik forum powinien traktować innych użytkowników
z szacunkiem.

Na forum obowiązują rangi, które oznaczają poszczególne grupy
użytkowników
Jeżeli w jakimś dziale jest zamieszczony regulamin działu to
obowiązkowe jest zapoznanie się z nim, oraz przestrzeganie go w danym
dziale.
Do przestrzegania regulaminu zmuszeni są wszyscy
zarejestrowani użytkownicy włączając w to Administratorów, Moderatorów, oraz posiadaczy rang.
Na forum obowiązują wszelkie zasady netykiety.
Kary za nieprzestrzeganie regulaminu.


W przypadku złamania jakiegokolwiek paragrafu na forum,
Administracja zmuszona jest wystawić takiemu użytkownikowi ostrzeżenie
(warna) o wartości w zależności od złamanych paragrafów.
Posty, które w znacznym stopniu łamią regulamin będą
natychmiast usuwane z forum.
Niejasności, spory, problemy, oraz sugestie.

Każdy użytkownik ma prawo do wyrażenia własnej opinii na
temat forum czy regulaminu, ale w odpowiednim do tego dziale. Dział ten
nazwany jest „Uwagi do obsługi forum”.

Jeżeli jakiś użytkownik ma jakieś zastrzeżenia do pracy kogoś
z Administracji, niech napisze to w odpowiednim do tego dziale, bądź
skontaktuje się z Administratorem(innym) poprzez PW, bądź e-mail.

Zasady forum.

Rejestracja.


Rejestracja na forum jest całkowicie dobrowolna jak i darmowa.
Jedna osoba ma prawo tylko do jednego konta na forum, w
przypadku rozpoznania wielu kont jednego użytkownika, odbędzie się
banicja na wszystkich jego kontach.
W przypadku dzielenia komputera z rodziną wcześniejsze
uprzedzenie o tym administracji może spowodować uniknięcie wielu
problemów.

Rejestrując się na forum akceptujemy wszystkie zasady
obowiązujące na nim.

Nazwa użytkownika (Nick).

Nazwa użytkownika musi być unikatowa, oraz taka, aby nie
wprowadzała nikogo w błąd.
Użytkownik nie ma możliwości zmiany Nicku. W wyjątkowych
przypadkach może zapytać Administratora czy wyrazi zgodę na zmianę
Nicku.
Nazwa użytkownika nie może być obraźliwa/wulgarna.
Podpis użytkownika.


Warto pamiętać, że przy domyślnych ustawieniach, podpis
pojawia się pod każdym wysłanym postem. Dobierając treść podpisu należy
wziąć to pod uwagę.
Należy unikać przesadnego formatowania podpisu za pomocą
BBCode, a wielkość czcionki nie może przekraczać 14px.
Podpis nie może zawierać treści obraźliwych jak i
pornograficznych.
Dodawanie więcej niż jednej sygnaturki w podpisie nie jest
wskazane.
Jeżeli Administracja uzna, że podpis obciąża forum lub jest
niezgodny z wymogami, może poprosić o usunięcie go. Podpisy rażąco
łamiące zasady będą usuwane bez wcześniejszego upomnienia.

Odnośniki w podpisie nie mogą prowadzić do stron, w których
użytkownik czerpie jakieś korzyści (np. bitefight,plemiona itp).
Awatar użytkownika.

Przed dodaniem awataru należy sprawdzić, czy jakiś użytkownik
nie ma już owego awataru.
Maksymalny rozmiar awataru to 150px * 150px.
W razie jakichkolwiek wątpliwości Administracja ma prawo
usunąć awatar użytkownikowi.


Prawa i obowiązki użytkowników na forum.

Gość.

Gość ma prawo do przeglądania całego forum
Gość ma prawo do rejestracji na forum, co dąży do zmienienia
jego rangi na użytkownik(user).
Użytkownik.

Użytkownik ma wszystkie prawa rang niższych.
Użytkownik może pisać na forum.

Użytkownik może zakładać nowe tematy na forum.
Użytkownik może tworzyć ankiety na forum.
Użytkownik może dodawać do postów załączniki.
Użytkownik ma prawo do edycji własnych postów.
Użytkownik ma prawo do korzystania z wszystkich opcji zawartych w ustawieniach profilu.
Użytkownik ma prawo do wysyłania PW innym użytkownikom.


Moderator.

Moderator ma wszystkie prawa rang niższych.
Moderator może usuwać i przenosić posty jak i tematy.

Moderator może edytować posty wszystkich użytkowników forum z
wyłączeniem Administratorów.
Moderator może zamykać i otwierać tematy.
Moderator ma prawo do nadawania ostrzeżeń użytkownikom forum.
Moderator ma prawo do ustalenia wartości nadawanego
ostrzeżenia.
Moderator ma obowiązek czuwać nad porządkiem panującym na
forum.
Moderator daje przykład innym użytkownikom, dlatego pełna
znajomość regulaminu jest tu wymagana.

Moderatorów wybiera administracja, a wysyłanie wiadomości o
tym, że chcesz zostać moderatorem tylko zmniejsza Twoje szanse.


Administrator.

Administrator ma pełne prawa na forum.
Administrator ma pełne prawo do popełniania decyzji nie
ustalonej z użytkownikami niższej rangi.
Do administratorów należy ostateczne zdanie.


Prowadzenie dyskusji.

Zakładanie nowego tematu.

Przed założeniem tematu należy upewnić się czy dany temat nie
był poruszany już na forum.
Przed założeniem tematu należy upewnić się czy jest zakładany
w odpowiednim do tego dziale.

Nazwa tematu musi być odpowiadająca treści zawartej w nim,
dlatego tematy o nazwie „Pomocy”, itp. będą od razu przenoszone do
kosza, a użytkownik poniesie odpowiednie za to konsekwencje.
Dublowanie tematów na forum jest niedopuszczane, a kary za
takie posunięcia wysokie.
Jeżeli twój temat był pytaniem, a nie uzyskałeś odpowiedzi,
ale rozwiązałeś problem, zamieść rozwiązanie, przyda się to kolejnym
użytkownikom.
Przy zakładaniu nowego wątku trzeba pamiętać o tym, aby
zamieścić w nim wszystkie najpotrzebniejsze informacje, tj.
Konfiguracja sprzętowa, system operacyjny, itp.
Pisanie postu.


Na forum obowiązuje kultura dlatego używanie wulgaryzmów,
oraz obrażanie innych użytkowników jest zakazane.
Przy pisaniu odpowiedzi pamiętamy o tym, aby nie przesadzać z
kolorowaniem, używaniem emotikonów, oraz używaniem bbcode.
Nie piszemy pustych postów zawierających jedno słowo lub
bezsensowne stwierdzenia typu „przedmówca ma racje”.
Na forum nie krzyczymy, czyli nie piszemy Caps Lock’iem.

W treści postu nie załączamy, żadnych reklam do innych for,
oraz stron internetowych, można to zrobić w odpowiednim dziale.
Oczekiwanie pomocy na GG jest zbędne, od tego jest forum.
Nie wznawiaj tematów - chyba, że masz do tego powód (link nie
działa, temat został skopiowany z innej strony, itp.).
W odpowiedziach zważaj uwagę na język i ton, inni użytkownicy
to też ludzie i mają swoje uczucia, a nikt nie jest doskonały.
Pamiętaj, że jesteśmy w Polsce, wiec obowiązuje tutaj j.
polski, staraj się pisać bez błędów, a jeżeli masz np. dysleksje, to
dla tego powstały programy takie jak Microsoft Word, Mozilla Firefox,
itp.
Linki dodajemy tylko i wyłącznie w
Kod:
link


Pisanie w ShoutBox.

SB został stworzony do rozmów, więc pisanie w nim o problemach jest
niewskazane.
Jeżeli masz coś do napisania w sb napisz to w jak najmniejszej ilości wiadomości.
Za spam w SB przewidziane są nagrody typu [warn]
Jako spam uważane jest:
-wielokrotne powtarzanie tej samej wiadomości,
-Tak zwane "PPP" czyli pisanie kilku wiadomości jedna pod drugą w czasie mniejszym niż 2,5h,


Nie reklamujemy w SB.
Nie podajemy linków innych stron w SB.
Za przekleństwa przewidywane są nagrody typu [warn]
Nie kłócimy się w SB, takie sprawy na GG/PW, a grozi to blokadą
pisania na czas wyznaczony przez administratora.
Użytkownik, który zostanie jakkolwiek ukarany będzie o tym fakcie
poinformowany poprzez Prywatną wiadomość.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.prawdziwasztuka.pun.pl www.otservlist.pun.pl www.nexusdbclan.pun.pl www.dragonballrpg.pun.pl www.streetfighters.pun.pl